[Wikipl-l] Noclegi na zlocie - last minute

PMG pmgpmg w wp.pl
Czw, 11 Gru 2008, 14:21:55 UTC

Dnia 11-12-2008 o godz. 12:00 Przykuta napisał(a):

> Z ostatniej chwili
>
> Są jeszcze miejsca w hotelu (2) + 1 u mnie + 2 w akademiku :) Tak więc
> jeszcze jest więcej wolnych miejsc niż chętnych.
>
> Aha, mamy program na niedzielę - wyjazd do Giszowca i Nikiszowca.
> Szczególnie polecam osobom zainteresowanym urbanistyką i historią
> Śląska, szczególnie tego związanego z przemysłem.
>
> http://pl.wikimedia.org/wiki/Zlot_Zimowy_2008
>
> W obu dzielnicach Katowic warto byłoby zesztą porobić nieco lepsze
> fotki, niż te, które mamy.
>
> przykuta

Czy mógłbym spać u ciebie ? Choć przyznam ze nie mam nawet karimaty i
jakiś koc musiałbys pożyczyć :>.

Jak nie masz to pójdę do akademika bądź hotelu.

PMG

5 minut filmu 'MADAGASKAR 2' po polsku, przed premierą!
Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FFilmMadagaskar2.html&sid=581