[Wikipl-l] Noclegi na zlocie - last minute

Przykuta przykuta w o2.pl
Czw, 11 Gru 2008, 11:00:42 UTC

> Sorki, ze tak późno informuje, ale wczoraj zalatwilem sobie nocleg w
> Chorzowie. Dziekuje bardzo za zlozona oferte noclegu w Boronowie.
> Jesli jest taka opcja- moze ktos zajmie moje miejsce. Pozdrawiam...
> Vuvar

Z ostatniej chwili

Są jeszcze miejsca w hotelu (2) + 1 u mnie + 2 w akademiku :) Tak więc jeszcze jest więcej wolnych miejsc niż chętnych.

Aha, mamy program na niedzielę - wyjazd do Giszowca i Nikiszowca. Szczególnie polecam osobom zainteresowanym urbanistyką i historią Śląska, szczególnie tego związanego z przemysłem.

http://pl.wikimedia.org/wiki/Zlot_Zimowy_2008

W obu dzielnicach Katowic warto byłoby zesztą porobić nieco lepsze fotki, niż te, które mamy.

przykuta