[Wikipl-l] Wikiakademia we Wrocławiu

Wiktor Herwich wiher w go2.pl
Pon, 8 Gru 2008, 21:06:48 UTC

Witam!

Na ostatnim GDJ coś na ten temat wspominano, ale mimo poświęcenia
chwili na poszukiwania nie znalazłem konkretów...

A pytam, bo właśnie "zgłosiła" się do mnie "pewna grupa ludzi". Niezbyt
im się spodobała pewnego rodzaju autopromocja na Wikipedii, (sprawę
już wziąłem w swoje ręce - może z tego jakiś projekt akademicki się
wykluje), ale żeby nie tylko krytykować "zapytali" mnie co "my
Wikipedyści" na dofinansowanie i pomoc organizacjyjną w organizacji
szkolenia na temat Open Source we Wrocławiu. Są to osoby z kilku
wrocławskich uczelni z dostepem do sal i kasą z grantu zapisaną na
tego typu szkolenia. Pytanie tylko czy "ludzie się znajdą"...

--
Wiher                            mailto:wiher w go2.pl
"Nie zapominaj, ze Wiher to nie czlowiek, tylko Wiher.."