[Wikipl-l] Ocena jakości - stopnie oceny

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Pią, 5 Gru 2008, 10:26:37 UTC

Stan Zurek pisze:

> To się akurat kłóci z "no original research". Poza tym nie możemy za
> bardzo odstawać, bo przecież chcemy wciągnąć naukowców do projektu...

Yyyyy... ale że niby co ci się kłóci? Standardy haseł to poziom meta
(warstwa wyżej), nie chodzi przecież o własne treści w hasłach. A i nie
słyszałem jeszcze o dokumencie, w którym PWN przedstawia jak należy
oceniać hasła, więc w tym i tak jesteśmy skazani na własne próby.

Zresztą dlaczego mamy równać do tego akurat, a nie innego konkretnego
wydawnictwa? Z NPOV ci się to przypadkiem nie kłóci? =}

--
Всё идёт по плану