[Wikipl-l] Lista autorów, którzy zmarli w 1938

Marek Kozakowski marek.kozakowski w gmail.com
Czw, 4 Gru 2008, 14:37:56 UTC

> To jest chyba najbardziej interesujące nazwisko:
> 122. Faustyna Kowalska św. ; (1905-1938)

375. Rostworowski, Karol Hubert (1877-1938).

Ten pan interesuje mnie najbardziej :) (całkiem niezłe dramaty pisał).
W wolnym czasie pożyczę sobie wydanie BN z biblioteki i powrzucam
trochę na wikiźródła :).

Ale ja nie mogę doczekać się przyszłego roku, bo do PD wchodzą:
Tadeusz Dołęga-Mostowicz
Aleksander Brückner
Zygmunt Freud
Witold Noskowski, a przede wszystkim:
Stanisław Ignacy Witkiewicz (reprodukcje i teksty!!)

Awersowy