[Wikipl-l] 100 000 nowych grafik na Commons

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Czw, 4 Gru 2008, 13:54:37 UTC

W dniu 3 grudnia 2008 23:16 użytkownik rekrutacja
<rekrutacja w gazeta.pl> napisał:

> Oni maja archiwum federalne, a my Narodowe Archiwum Cyfrowe...
>
> "4) Reprodukcje przeznaczone do prezentacji w rozległych sieciach
> informatycznych (za 1 sztukę) - 100,-
> (udostępniane wyłącznie z logo NAC po udzieleniu przez zamawiającego
> gwarancji posiadanych zabezpieczeń przed kopiowaniem. Reprodukcje bez
> gwarancji udostępniane są w najniższej rozdzielczości.)"
> http://audiovis.nac.gov.pl/files/cennik.pdf
>
> Smutno sie robi na mysl o tym...
> Lipszyc

A nie dałoby się w przyszłości nawiązać współpracy i uwolnić trochę
tych zasobów? Choć to nie mój zakres działalności w projekcie, to aż
się łza w oku kręci...

Karol007