[Wikipl-l] Usuwanie dat

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Śro, 3 Gru 2008, 14:05:12 UTC

Paelius pisze:
> To jest sprawa na dłuższe zastanowienie i jak to już mareklugowi
> tłumaczyłem każda dyscyplina posiada pewne linkowania, które z
> zewnątrz mogą wydawać się niepotrzebne, a w przypadku historii są to
> zasadniczo daty (dzienne i roczne). W związku z tym pewną opcją jest
> na przykład pozostawienie dat w historii i wybiórcze usuwanie z
> pozostałych dziedzin.

Generalnie to ma sens, żeby zamiast tego promować kalendaria dla danej
dziedziny (rok xxxx w filmie) a także daty dzienne (bo [[15 lipca]]
[[2008]] to nie bardzo wiadomo po co komu, a
[[Lipiec_2008#15_lipca_2008|15 lipca 2008]] to już coś, nawet jeśli tej
daty dziennej akurat nie mamy, bo jest kontekst miesiąca).

Linkowane lat w hasłach to był chyba głównie pomysł na to, żeby były
jakieś linki w różnych opisowych hasłach, gdzie nie ma nowych pojęć, a
za to sporo tekstu. Faktycznie teraz już to nie jest konieczne.

--
Всё идёт по плану