[Wikipl-l] Ocena jakości

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 2 Gru 2008, 17:37:33 UTC

W dniu 2 grudnia 2008 16:28 użytkownik szwedzki <suidisz w gmail.com> napisał:

> Oznaczone bylyby chyba osobno, jako system ochrony przed
> prostymi wandalizmami.

Można by to z lekka poszerzyć:

1. Art nie spełniający - nie powinien mieć też wersji sprawdzonej (z
szablonami naprawczymi) - czerwona kropka

2. Art sprawdzony - z grubsza zgodny z podstawowymi zasadami i mający
wersję sprawdzoną (szara kropka), może też być stub definicyjny

3. Art OK - art zgodny z zasadami, ale nie rozwinięty w wystarczającym
stopniu do DA (zielona kropka) - status by mógł być przyznawany przez
odpowiednie wikiprojekty w wewnętrznych dyskusjach.

4. DA (taki symbol jak obecnie)

5. <s>Medal</s> ups.. wzorcowy - jakiś nowy symbol.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/