[Wikipl-l] Ocena jakości - stopnie oceny

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Wto, 2 Gru 2008, 12:36:21 UTC

W dniu 2 grudnia 2008 13:31 użytkownik ABX <abxabx w gmail.com> napisał:
> Mnie się zawsze podobała prosta "stara" szkolna skala
> niedostateczny, dostateczny, dobry, bardzo dobry
> analogiczna do obecnej skali stub-przeciętniak-DA-medal
> ewentualnie można wmiksować "rzetelny" zamiast "dobry" ;-)
>
> ABX

"rzetelne" to akurat powinny być wszystkie:D

Zureks, proszę nie krzycz, pracuję nad własną propozycją, ale to
wymaga własnych przemyśleń i ewentualnego uwględnienia
dotychczasowych, krytycznych uwag.

Karol007