[Wikipl-l] Ocena jakości - stopnie oceny

Paelius paelius w gmail.com
Wto, 2 Gru 2008, 11:10:13 UTC

> 1. Podstawowa definicja (czyli stub) - ale wyjaśniająca - nie słownikowa
> 2. Podstawowy opis (nie wiem jak nazwać) czyli coś więcej niż tylko podstawowa definicja
> 3. Szeroki opis zagadnienia
> 4. Szeroki opis zgodny ze standardem w danej kategorii (DA - > standard)
> 5. Opis kompletny wg wzorca (medal -> wzorzec)

Dla mnie to jest podział według długości, ale... jak się okazuje
jestem w mylnym błędzie.

> '''wg kompletności ustalonego wzorca, niekoniecznie wszystkiego, co na dany temat można napisać'''

Stanowczo wolałbym: "według kompletności tego co na dany temat można
napisać, niekoniecznie wszystkiego co wynika z ustalonego wzorca."
Tu chyba jest źródło naszych rozbieżności
PA