[Wikipl-l] Ocena jakości

Stan Zurek zureks w gmail.com
Wto, 2 Gru 2008, 08:33:04 UTC

> No może i tak. Szkoda mi tylko starej "kartoflanej" grafiki, bo się do
> niej przywiązałem :-) Przy nowej grafice bym prosił żeby to nie była
> gwiazdka tylko coś bardziej pomysłowego - np: sztabka złota, albo
> diament...

Dokładnie. Ja bym proponował kwiatuszki bo przecież tak kolorowo wyglądają.

Encyklopedię piszemy DLA CZYTELNIKÓW. Tylko tyle i aż tyle. I jeśli
chcemy zacząć konkurować z PWN to stonujmy całe nazewnictwo i
pozbądźmy się wyróżnień. Dopiero wtedy Wikipedia przestanie być
wyśmiewana jako zbiór zalążków...

1 - definicja, 2 - artykuł krótki, 3 - artykuł średni, 4 - artykuł
rozbudowany, 5 - artykuł kompletny, 6 - artykuł wyczerpujący.

Jeśli ktoś nie wierzy, to polecam wzięcie do ręki dowolnego wydania
encyklopedii PWN, a chociażby lektury kilku stron plików PDF do
ściągnięcia:

http://we.pwn.pl/

Tutaj artykuły można tylko wizualnie podzielić na długość (bardzo
krótkie, średnie, długie i bardzo długie). Tylko tyle i aż tyle.

Pozdrawiam

Zureks