[Wikipl-l] Ocena jakości

PMG pmgpmg w wp.pl
Wto, 2 Gru 2008, 00:25:37 UTC

> Wszystko ok., oprócz tej nieszczęsnej nazwy "medalowe". Jest to relikt,
> nawet nie śmieszny, tylko niepoważny. A wystarczyłoby dać miano
> "wyróżnione".

Akurat tutaj to trochę inaczej bym potraktował.

Moim zdaniem DA to "wyróznione". Nie są jeszcze takie jakie powinny być
ale sa na tyle dobre że zdecydowaliśmy się je wyróżnić.

Za to medalowe wolałbym przemianowac na "wzorcowe" (nie wzorowe -
wzorCowe - od wzorca). Bo i tak to jest dla nas wzorzec. Porównujemy z
nim czego nam brak. A gdy okazuje się że wzorzec jest przestarzały to po
prostu przestajemy go używać (odbieramy medal). Odpada cała otoczka "bo
medali się nie odbiera". Spełnia warunki wzorca ? (bibliografia,
wszystko-wszystko) ? Spełnia. No to może pełnić taką rolę. Nie spełnia ?
To nie jest wzorcem.

Moim zdaniem kwestia przemianowana tego akurat może pójść dwiema drogami.

a) przyjdzie ktoś i ZDECYDUJE. Nie popieram. Czasem działa - ale tutaj
jednak moim zdaniem trzeba popytać ludzi bo to jednak przez długi czas
był wyróżnik. Sam gdy ludzi zachęcałem do wiki zawsze pokazywałem
medalowe (i czasem Howarda Webba).

b)zrobić jak z elementami sieci kolejowej. Dwa tygodnie (czy tam ile -
ale tutaj dwa tygodnie wystarczą) zbierania propozycji na zasadzie KA -
ktoś zgłasza - ma 5 poparć idzie do drugiej rundy (głosy tylko za, można
wiele razy głosować). Druga runda - wszystkie które miały 5 poparć są
głosowane przez dwa tygodnie. (ewentualnie jak nie będzie wyraźnego
(ponad 50%) poparcia to robi się trzecią wybierając dwie które otrzymały
najwięcej głosów).

4 - 6 tygodni i po zawodach. Czysta sprawa. Dla zaawansowanego
użytkownika godzina przygotowań strony głosowania.

Kwestia czy trzeba czy nie. Ja byłbym za.

PMG

Czujesz związek z Kopernikiem?! :)
Sprawdź swoje korzenie na bliscy.pl
Zbuduj drzewo swojej rodziny: