[Wikipl-l] Okres karencji dla substubów

Przykuta przykuta w o2.pl
Czw, 24 Kwi 2008, 22:09:29 UTC

ponieważ zapytanie puściłem też na admińską - (nie wszyscy admini wchodzą tutaj) a chciałbym aby się wypowiedzieli, puszczam tu odpowiedzi polimerka i szwedzkiego, którzy tam się już wypowiedzieli.

Nie wiem, czy wszyscy mówimy o tym samym, jeżeli chodzi o substuby, bo sobie
tego nie zdefiniowaliśmy. Proponuję więc mały test. Co według was jest
substubem, który należałoby skasować a co nie:

1. Grupa nitrowa (-NO2) - ugrupowanie atomów będące grupą funkcyjną
związków nitrowych.
2. Maligna - dawna nazwa wysokiej gorączki z zaburzeniami świadomości i
majaczeniem.
3. Jan Kisyński (ur. 1933) - matematyk, profesor Politechniki Lubelskiej,
członek PAN, zajmujący się pracami z analizy funkcjonalnej i teorii
prawdopodobieństwa
4. Pocztowy - żołnierz wchodzący w skład pocztu
5. Baranie Rogi - szczyt w Tatrach Wysokich (Słowacja), wysokość 2526 m.
6. Łopot - w żeglarstwie stan żagla, po którym wiatr spływa swobodnie
szarpiąc go, ale nie wypełniając (żagiel nie pracuje).
7. Truteń - samiec pszczoły miodnej.
8. Skała płonna - skała, która przy wydobywaniu ze złoża określonej
kopaliny jest uważana za nieużyteczną.
9. Bóle piekące - uporczywe bóle występujące po podrażnieniu lub
uszkodzeniu nerwu obwodowego.
10. Hydroksylizyna - aminokwas występujący obok hydroksyproliny w
niektórych białkach tkanki łącznej.

Może dojdziemy do czegoś na konkretach

przykuta

1, 6, 7, 8, 9, 10
2 i 4 - do wikisłownika

szw.

1. dla mnie jest do wywalenia bo to czysta tautologia, która nic nie
orzeka - grupa nitrowa to grupa funkcyjna związków nitrowych, a
związki nitrowe to takie co mają grupę nitrową :-)
2. - słownik
3. - akceptowalny stub - podaje podstawowe informacje
4. - słownik
5. - akceptowalny stub - podaje podstawowe informacje.
6. - słownik
7. -  obecnej postaci to w zasadzie słownik - jak coś jest o trutniach
w haśle o pszczołach to bym z tego redir zrobił.
8. - no nie wiem - na skraju akceptowalności.
9. - faktycznie jest takie pojęcie medyczne? bez źródła bym wywalił
10. - akceptowalny stub - podaje podstawowe informacje.

Tomek "Polimerek" Ganicz