[Wikipl-l] Jak się komunikujemy

Przykuta przykuta w o2.pl
Czw, 17 Kwi 2008, 16:03:10 UTC

Parę razy zdarzyło mi się na tę listę puścić tekst z nawijką "ponieważ nie wszyscy czytają... puszczam także na tę listę. mamy kilka kanałów komunikacji/pozyskiwania informacji o Wikipedii

Dziś przypadkowo zajrzałem do statystyk ile jest wejść na stronę TO i jest to poniżej 200 dziennie. To oznacza, że liczba czytelników nie jest duża w odniesieniu do ogółu edytujących. Ilu jest subskrybentów tej listy dysusyjnej? Jeśli nie sitenotice, co co? Można by i tak zapytać.

Nieco dało mi to do myślenia i założyłem stronę meta Wikipedia:Wikipedyści według form kontaktu

http://tinyurl.com/5o6knz

- dobrze byłoby wiedzieć jak faktycznie skuteczniej się powiadamiać o ważnych sprawach. To tylko wstępny sondaż, ale na jego podstawie będzie można znaleźć słabe punkty, jeśli chodzi o komunikację między nami. Dlatego proszę o wpisy na tę stronę. Zobaczymy, jak to z nami jest.

przykuta