[Wikipl-l] "Więcej kobiety w sieci" - notka w Przekroju

Adam Wysocki gophi w chmurka.net
Czw, 10 Kwi 2008, 13:23:59 UTC

10.04.08 wyksztalcioch w gmail.com napisał:

> W Wikipedii powinno być więcej takich haseł jak feministyczna teoria
> literatury i sztuki, sztuka kobiet cz kapturek dopochwowy

Jak najbardziej jestem za - ale na takich samych zasadach jak wszyscy
inni, czyli encyklopedyczność, NPOV, źródła itd. Oczywiście zawsze
można poprawić, edukować, byle by to nie było odbierane jako atak (bo
różne mniejszości czasem odbierają normalne zwrócenie uwagi jako atak).

> Pomysłodawcy chcą też standardów antydyskryminacyjnych w Wikipedii.

O jakich dokładnie standardach mówią?

--
http://www.chmurka.net/ 2:480/138 [[:pl:user:gophi]]