[Wikipl-l] Zlot majowy, czyli konferencja

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 7 Kwi 2008, 14:55:37 UTC

W sitenotice wisi info o konferencji, co oznacza, że nadal można się zapowiadać. Jeśli ktoś ma możliwość noclegowania poza ośrodkiem, gdzie się ona odbędzie, niech się wpisze na listę uczestników. Jeżeli ktoś chce zarezerwować nocleg, proszę o wysłanie info na konferencyjnego maila. Jest jeszcze sporo wolnego miejsca, więc jak może to załatwiajcie urlopy :)

Przy okazji osoby, które już zapowiedziały się, gdzie chcą noclegować, ale jeszcze nie wpłaciły zaliczki o w miarę szybkie jej wpłacenie.

Jeżeli ktoś chciałby przyjechać, ale ma krucho z kasą, tez proszę o kontakt - przeznaczyliśmy do 1000 PLN na takie dofinansowanie.

http://pl.wikimedia.org/wiki/UZ_2008-8

Jeżeli ktoś mógłby załatwić sponsora - dostanie ode mnie... nie już szwedzkiemu mam kilka piw postawić, ale fajnie by było, gdyby się komuś sponsora udało znaleźć.

Uff, jeszcze jedna sprawa - będę nakłaniać, ale jeśli macie pomysły, to zgłaszajcie się tez na warsztaty i prezentacje. Na razie mamy kilka (to i tak lepiej niż rok temu, bo wtedy na miesiąc przez imprezą jeszcze nic nie było ;) Jak ktoś nie ma pomysłu - mogę podrzucić :)

Do tej pory zgłosiło sie ponad 50 osób - myślę, ze będzie nas więcej

http://pl.wikimedia.org/wiki/Konferencja_Wikimedia_Polska_2008/lista_uczestnik%C3%B3w

150 zeta za cały pobyt 22-25 maja - w tym mieści się nocleg i pełne wyżywienie.

pozdrawiam

Przykuta