[Wikipl-l] Ciekawostka w gazeta.pl i złamanie przez gazetę licencji GNU FDL

Przykuta przykuta w o2.pl
Sob, 5 Kwi 2008, 20:58:49 UTC

> A z innej strony to umieszczanie zrzutów ekranu stron, czy programów w
> artykułach na ich  temat jest bardzo powszechne i o ile dobrze się
> orientuje nie jest naruszeniem praw autorskich.

Dozwolony użytek - na wikinews też mamy zrzuty, ale jak GFDL, to wrzucamy jako GFDL - tyle ze na Commons :)

Tylko teraz nie wiem, czy jeśli copyright można jako dozwolony użytek wrzucić, to nie wiem, czy GFDL też można. Tu jakoś to inaczej to chyba wygląda.

Mnie jednak zaciekawiło co jest na pasku w tym screenie i w jakiej kolejności od lewej strony :]

przykuta