[Wikipl-l] Odp: Wikipedia po śląsku?

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Wto, 1 Kwi 2008, 09:53:26 UTC

Aktualizacja: przetłumaczone zostały komunikaty systemowe z listy
"mostused", do przetłumaczenia jeszcze ok. 1000 pozostałych +
rozszerzenia. Wersja inkubatorowa Wikipedii.szl wystartowała wczoraj:
http://incubator.wikimedia.org/wiki/Wp/szl
Pozdrawiam

Lajsikonik