[Wikipl-l] Ogłoszenia lokalne

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Nie, 30 Wrz 2007, 23:37:05 UTC

ENCY>Logiczny jest. Tak samo jak to, że prawo edycji zabezpieczonych stron
ENCY>powinna mieć wąska grupa. Problem w tym, że obecnie grupa jest _za_
wąska.

Jest wybór. Albo dostaną admini albo wszystcy. Instytucja zaufanych
użytkowników ( czy jak tam oni sie mieli nazywać), która miałą zapewniać
możliwośc edycji stron zabezpieczonych nie wypaliła. Więc jest do wyboru -
albo ograniczamy do wąskiej grupy ponad stu ludzi ( czyli pewnie z 30-40
aktywnych adminów  (strzelam) ) albo dajemy wszystkim możliwośc edycji. I
choć mi samemu znalezienie jak  sie nazywa ten szablon zajęło może z pół
roku życia na wiki, to jak juz znalazłem to wiem że mogę zmienić wszystkim
aktywnie edytujacym (
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:PMG/obserwowane no większosci - tym
którzy używają obserwowanych) tą stronę. Naprawde chcesz dać taką pokusę dla
wandali ?

http://tools.wikimedia.de/~daniel/WikiSense/Contributors.php?wikilang=pl&wikifam=.wikipedia.org&page=Szablon:Og%C5%82oszenia_lokalne&grouped=on&order=-edit_count&max=100&format=html
tutaj zresztą widać ze w miarę były zmiany na dodających. Więc nie było to
tak że tylko jeden admin zmieniał. Tak więc -jak jeden ci sie nie podoba to
idz do innego. Albo broń cały czas tego szablonu przed wandalami.

PMG