[Wikipl-l] Ogłoszenia lokalne

Kacper Aniołek k4ngel w gmail.com
Nie, 30 Wrz 2007, 22:02:01 UTC

Oj, ludzie, proszę, bez flejmów chociaż tutaj.
Ogłoszenia lokalne zostały ponownie zmienione, była to propozycja
Szczepana, która przypadła ludziom na IRCu, więc została wprowadzona.
Jeżeli komuś się nie podoba, to proszę, napiszcie co jest nie tak.

"Ogłoszenia lokalne" w obserwowanych, to jak rdrozd tłumaczył, dobra
rzecz, ponieważ można w widocznym dla wikipedystów miejscu
poinformować o rzeczach ważniejszych :)

> Po przedostatnie - nazwa jest błędna. To nie są ogłoszenia lokalne, to są z
> zawłaszczenia "ogłoszenia lokalne adminów". Strona z szablonem jest
> zabezpieczona.

Zawsze możesz zwrócić się do kogoś z adminów z prośbą dotyczącą zmiany
tej treści :) Myślałem, że powód zabezpieczenia tej strony jest
logiczny: wandalizm wpłynie na wygląd tej strony dla wielu osób. Tak
samo zabezpieczone są np. szablony stub :)

Pozdrowienia,
Kangel