[Wikipl-l] Ogłoszenia lokalne

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Nie, 30 Wrz 2007, 20:54:42 UTC

/

Szczepan, wycinaj (ręcznie lub jeśli jakiś zaawansowany czytnik potrafi, to
automatycznie) z odpowiedzi adres przepiścy! Powyżej (tam gdzie ja ręcznie
wstawiłem znaki zapytania), upowszechniłeś mój adres. Tak się nie robi.

Mój czytnik nie ma nic do rzeczy. Powyżej jest przykład jak jednak
przyzwoicie formatuje odpowiedzi z cytowaniem zapluty ałtluk. Ponadto ja
czepiłem się wiadomości wysłanej przez Ciebie o 20.31 (18.31 UTC), a Ty
podsuwasz mi obrazek z wiadomością, którą wysłałeś o 20.25 (18.25 UTC). Przy
cytowaniu podajesz tylko datę cytowanej wiadomości, bez godziny i minut, a
to jest kluczowe. Ty sam wyprodukowałeś dzisiaj kilka wiadomości, i jak
widać też się pogubiłeś o czym piszę. Ale nie ty jeden jesteś tak niedbały -
Kangel w ogóle nie podaje kogo cytuje ani daty pisma. Widocznie dobre
juznetowe zwyczaje nie mają już szans.

W każdym razie po analizie doszedłem, że to Ty uważasz, iż znajomość css-a
to chleb powszedni. No cóż, ...

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński