[Wikipl-l] Skąd edytujemy

Przykuta przykuta w o2.pl
Nie, 30 Wrz 2007, 19:12:06 UTC

Znaczna większość z Polski :) ale jak to wygląda w poszczególnych województwach? Zakładając, że mniej więcej tak samo czesto osoby z różnych województw wpisują się do atlasu wikipedystów, zadałem sobie trud przygotowania tego na dwóch mapkach:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Atlas_wikipedystów

Dwie mapki pod mapą Polski ilustrują jakie jest zagęszczenie bezwzględne i w stosunku do liczby mieszkańców danego województwa. Brałem pod uwagę wszystkich wpisanych, więc jest to może nieco zawyżone - nieaktywnych nie wycinałem, ale i nie wszyscy obecnie aktywni wpisują się do atlasu.

Co ciekawe w woj. warmińsko-mazurskim jest większe zainteresowanie Wikipedią niż w woj. łódzkim czy kujawsko-pomorskim :)

Mam nadzieję, że za rok liczby się podwoją ;)

przykuta