[Wikipl-l] Prośba o zrobienie mapki osiedli w Kielcach

Jakub Hałun jakubh w gazeta.pl
Sob, 29 Wrz 2007, 14:10:05 UTC

>OK, ale przecież każdy na jakimś osiedlu mieszka i na wielu blokach są
>napisane nazwy osiedli, więc jakiś podział istnieje, więc czemu nie
>można na podstawie takiego podziału narysować takiej mapki, a jeżeli już
>na wiki się nie da takiej mapki narysować, to wiesz może, czy jest
>gdzieś w necie ten nieoficjalny podział i nie chodzi mi już o mapkę,
>tylko opisowy podział z podaniem nazwy ulic?

No właśnie niestety nie ma czegoś takiego. Sprawa może jest jasna w
przypadku nowych osiedli mieszkaniowych, ale już tam gdzie chodzi o dawne
miejscowości przyłączone do Kielc, to nie wiadomo jakie są ich granice.
Zajrzyj może na stronę naszego projektu:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Region_świętokrzyski#Dzielnice_i_osiedla_Kielc

Jest tam cytat z mejla, który otrzymaliśmy od miejskiego geodety, gdy
właśnie usiłowaliśmy ustalić jakie są granice osiedli.

Pozdrawiam
Jakub Hałun