[Wikipl-l] Prośba o zrobienie mapki osiedli w Kielcach

Jakub Hałun jakubh w gazeta.pl
Sob, 29 Wrz 2007, 13:44:42 UTC

>Witam wszystkich
>
>Szukam w necie i na Wiki jakiegoś podziału na osiedla w Kielcach i nie
>mogę nigdzie znaleźć takiego podziału. Chodzi mi o coś takiego
>http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Swietokrzyskie_powiaty.svg
>ale, żeby się tyczyło osiedli. Żeby były zaznaczone ulice gdzie dane
>osiedle się kończy, a gdzie zaczyna.
>Jest w sumie taka mapka,

Kielce nie mają oficjalnego podziału administracyjnego na osiedla i
dzielnice, stąd niemożliwe jest wykonanie takiej mapy. Mapa, która wskazałeś
w linku:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Dzielnice_i_osiedla_Kielc.svg

powstała na podstawie planu miasta, gdzie nie zaznaczano takich granic. Nie
możemy narysować granic, ponieważ nie ustaliły ich władze miasta. Byłby to
po prostu nasz wymysł, który naruszałaby zasadę "Nie przedstawiamy
twórczości własnej".

Pozdrawiam
Jakub Hałun/Jakubhal