[Wikipl-l] Prośba o zrobienie mapki osiedli w Kielcach

Paweł ppf9 w poczta.fm
Sob, 29 Wrz 2007, 13:02:54 UTC

Witam wszystkich

Szukam w necie i na Wiki jakiegoś podziału na osiedla w Kielcach i nie
mogę nigdzie znaleźć takiego podziału. Chodzi mi o coś takiego
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Swietokrzyskie_powiaty.svg
ale, żeby się tyczyło osiedli. Żeby były zaznaczone ulice gdzie dane
osiedle się kończy, a gdzie zaczyna.
Jest w sumie taka mapka,
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Dzielnice_i_osiedla_Kielc.svg
ale mi chodzi, żeby była dokładniejsza, jeśli chodzi o granice tych
osiedli, bo na tej to prawie nic nie widać i ciężko się zorientować
gdzie dane osiedle się kończy, a gdzie zaczyna.

PS
1. Czy jest na plwiki jakaś strona gdzie można zamieszczać tego typu
prośby, bo na pl wikisłowniku jest taka strona, a na plwiki nie mogę
znaleźć, a szukałem tego dobrą godzinę, albo i więcej.

Fajne i smieszne. Zobacz najlepsze filmiki!

>>> http://link.interia.pl/f1bbb