[Wikipl-l] Anonnotice

Witek witekkrypczyk w gmail.com
Sob, 29 Wrz 2007, 08:15:42 UTC

29-09-07, Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał(a):
> Stronę
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:10_rzeczy%2C_kt%C3%B3rych_nie_wiedzia%C5%82e%C5%9B_o_Wikipedii
>
> dodałem do MediaWiki:Anonoitce - dziwne, że tam jeszcze nic nie było - sama strona jest ciekawa, powstała niedawno i aż się prosiło, by ją do tego komunikatu mediawiki wstawić, aby ktoś ja czytał. Na en wiki teraz mają jeszcze lepsze rozwiązanie, ale jeszcze go nie rozgryzłem, chyba w jakimś szablonie to mają, bo komunikaty sie zmieniają za każdym wejściem na stronę.

Nie miałem czasu przeglądać, ale to praktycznie na pewno w JS jest
zrobione. Robiłem kiedyś szablon losujący jeden z wybranych tekstów
zachęcających do edycji (chciałem zaproponować właśnie umieszczenie go
tam), ale losowanie następowało dopiero po wyczyszczeniu cache dla
strony (jest usunięty, ale dla zainteresowanych adminów {{{zachęta}}).
Pytałem na #wikimedia-tech, ale też stwierdzili, że bez JS nie da się
(można ewentualnie wywoływać action=purge co określony czas). Sam
pomysł wykorzystania czegoś podobnego jako zachęta do edycji wydaje
się fajny.