[Wikipl-l] Anonnotice

Peter Domaradzki belissarius26 w gmail.com
Sob, 29 Wrz 2007, 07:53:55 UTC

Ajajaj, to ja w takim projekcie jestem? Aż wierzyć się nie chce... Przykuto,
Kochany, to żart, czy też rodzaj "kaczyzmu" dla maluczkich? To co? My się tu
bawimy, a ktoś nam dorabia ideologię? Prawda jest przecież taka, że
większość z nas pracuje w pocie czoła tworząc lub poprawiając artykuły i
nikt - powtarzam - NIKT dobrego słowa nie powie, a potem okazuje się, że
tworzymy cuda dla zbawienia świata? Ja wiem, oczywiście, jakie są założenia
i efekt końcowy projektu, ale przyznasz, że do stworzenia ogólnoświatowej
encyklopedii jest jeszcze strasznie daleko. Dajmy se więc siana i róbmy co
do nas należy, ale nie zciemniajmy, bo dziennikarze szybko to rozgryzą, a po
nas zostanie tylko pusty śmiech. Takie komunikaty są nic nie warte, podobnie
jak mój własny wywiad dla Polsatu. Innymi słowy - pracujmy, a oceny zostawmy
innym...
Beliss