[Wikipl-l] Nowe SDU

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Sob, 29 Wrz 2007, 01:43:49 UTC

On 9/29/07, Radomil Binek <radomilbinek w gmail.com> wrote:

> A dlaczego mamy zabierać się za to od d*** strony? Najpierw niech
> będzie regulamin, potem stwierdzimy czy jest dobry. A nam sie
> proponuje: wprowadźmy nieukończony projekt na siłę - sprawdźmy czy
> działa - a jak nie to może przeprosimy. Nie tak to działa, nie tak.

Jakość puddingu poznaje się w trakcie jedzenia - to czy regulamin jest
dobry czy nie wyjdzie w czasie jego używania, gdybyśmy mieli
dopieszczać każdy punkt regulaminu to nie mielibyśmy jeszcze żadnego
hasła w Wikipedii.  Co to za maniakalny i samobójczy pociąg do ślepej
biurokracji?

--
Michal "roo72" Rosa