[Wikipl-l] Nowe SDU

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Pią, 28 Wrz 2007, 21:53:50 UTC

On 9/29/07, Radomil Binek <radomilbinek w gmail.com> wrote:

> Wikipedia to nie też własność paru osób. Zasady te NIE ZOSTAŁY
> PRZYJĘTE PRZEZ KONSENSUS i jako takie uważam jedynie za propozycję
> dopóki nie zostaną przegłosowane (po ich dopracowaniu).

Wiesz czym jest wielbłąd?  Koniem zaprojektowanym przez komitet.  W
przypadku Wikipedii odpowiednikiem tego dowcip będzie byłbym zapewne
kangur.  Niektóre zmiany czy rozwiązania są po prostu lepsze.

> A kto będzie decydował o tym, czy dana argumentacja jest sensowna? A
> jeśli dwie osoby będą miały różne zdanie co do wagi argumentów? Jak na
> razie ta propozycja SDU jest tak samo kulawa jak obecne SDU. Różnica
> jest tylko taka, że kuleje na drugą nogę.

Twoim zdaniem, a do tego zdania doszedłeś jeszcze przed tym ja na NSDU
pojawiło się pierwsze hasło.  Może jednak poczekasz choć chwilę zanim
zaczniesz wydawać osądy?

--
Michal "roo72" Rosa