[Wikipl-l] Nowe SDU

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Pią, 28 Wrz 2007, 22:35:09 UTC

> A od kiedy takie niedorobione regulaminy akceptujemy? I kto ustalił,
> że ten ma być przyjęty konsensusem. To tylko propozycja i nic więcej
> ani nic mniej. Dla mnie EOT

Twoim zdaniem "niedorobione".

Przyjmowanie zasad przez konsensus na Wikipedii było zawsze
preferowaną metodą, głosowania są tylko złem koniecznym które pleni
się na polskiej Wikipedii bo niestety większość osób woli gardłować za
swoim punktem widzenia zamiast dyskutować i starać się dojść do
kompromisu i konsensusu.

Może być i propozycja która teraz będzie używana do podejmowania
decyzji typu SDU, przynajmniej przekonamy się czy to jest
"niedorobiony" pomysł.

--
Michal "roo72" Rosa