[Wikipl-l] komunikaty bugbota

Marcin Sochacki wanted w gnu.univ.gda.pl
Pią, 28 Wrz 2007, 07:13:30 UTC

On Fri, Sep 28, 2007 at 08:45:16AM +0200, Przykuta wrote:
> Tak bugbot zniechęca ludzi do edytowania
>
> http://tinyurl.com/25g84u
>
> Nie wszyscy wiedzą, że komunikatów bugbota o podejrzeniu spamu nie należy usuwać, może nadal komunikaty nie są czytelne

Nie należy? Dlaczego -- ja zawsze usuwam, oczywiście po weryfikacji
linka. Inaczej dyskusje zawierałyby coraz więcej śmiecia.

Jedyne co w tej sytuacji mnie zdziwiło, to że bugbot monitoruje również
strony dyskusji pod kątem dużych kasowań. Wydaje się to nadmiarowe.

Co do treści komunikatu o spamlinkach nie sądzę aby nie był
userfriendly, poza niejasną kwestią czy szablon należy usuwać czy nie.

Wanted
--
|  -o)  http://wanted.eu.org/
|  /\\  Message void if penguin violated