[Wikipl-l] commons i usuwanie grafik

Witek witekkrypczyk w gmail.com
Czw, 27 Wrz 2007, 17:32:16 UTC

23-09-07, Adam Wysocki <gophi w chmurka.net> napisał(a):

> Tu raczej problem leży gdzie indziej. Z tego co wiem (może się mylę)
> nie istnieje mechanizm powiadamiający, np. na maila albo w postaci RSS,
> o zmianie na stronie dyskusji (albo ogólnie, na stronie podanej przez
> użytkownika). Przydałoby się coś takiego. Jak ktoś się zna na programowaniu
> to łatwo może sobie coś takiego zrobić (skleciłem kiedyś coś podobnego do
> śledzenia komentarzy na blogach, które czytam), ale ZU tego nie zrobi.

Za to w obserwowanych mamy:
<link rel="alternate" type="application/rss+xml" title="Wikipedia RSS
Feed" href="http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Specjalna:Ostatnie_zmiany&amp;feed=rss"
/>
<link rel="alternate" type="application/atom+xml" title="Wikipedia
Atom Feed" href="http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Specjalna:Ostatnie_zmiany&amp;feed=atom"
/>
Zawsze było coś takiego, bo zdawało mi się, że kiedyś była opcja
śledzenia obserwowanych przez rss?