[Wikipl-l] Przyznawanie uprawnień botom (było: Re: Boty)

Holek holek.n w gmail.com
Czw, 27 Wrz 2007, 15:26:55 UTC

Na IRC-u złapał mnie dziś Kawaii Neko (lub White Cat, jak kto woli ;))
i spytał się mnie, dlaczego mamy w tychże prośbach wymóg chociaż
biernej znajomości języka polskiego dla operatorów. Sam uważam ten
pomysł za głupi: czy od teraz nie przyjmujemy zgłoszeń botów
interwiki, bo ich twórcy nie znają polskiego? Czy może przyjmujemy bo
boty posługują się językiem polskim (a także każdym innym) na
odpowiednim projekcie?

Czy może nie przyjmujemy już automatycznych botów, które poprawiają
podwójne przekierowania, dodają interwiki i usuwają odwołania do
skasowanych z Commons grafik? Bo co? Bo nie mieszczą się w
"interwiki-only", a ich operatorzy nie znają "czytanego polskiego"?
Pomyślmy nad tym, bo bot do podwójnych przekierowań zawsze sie przyda
i nie ma potrzeby, by odrzucać prośbę o flagę tylko dlatego, ze nie
mieści się w kategorii "interwiki-only". Kierujmy się zdrowym
rozsądkiem, proszę...

--
Michał "Hołek" Połtyn  -   holek.n w gmail.com   -  michal.poltyn w gmail.com
http://pl.wikipedia.org/wiki/User:Holek - http://pl-wikiblog.blogspot.com