[Wikipl-l] Boty

Marcin Floryan marcin.floryan w gmail.com
Czw, 27 Wrz 2007, 14:25:56 UTC

Witam,

Od jakiegoś czasu chciałem wpuścić swojego bot'a do pl_wiki, głównie, żeby
pomóc w projekcie i wykorzystać swoje umiejętności, ale jakoś nie miałem pod
ręką motywującego zdania dla nowego bota. Jeśli niema chętnych, to mógłbym
stworzyć listę okrętów.

Pozdrawiam,
[[User:mfloryan]]

--