[Wikipl-l] GDJ

Michał Buczyński sandbox w o2.pl
Czw, 27 Wrz 2007, 06:52:18 UTC

> Przykuto, że masz absolutną rację - zaczynać należy od brodzika, nie
> od wieży... Pozdrawiam
> Beliss

A ja zaczynałem od napisania czerwonolinkowego hasła na en.wiki. :) I nie uciekłem, choć było ono koszmarne, i już przy jego pisaniu załapałem konflikt edycji - to Halibutt szedł za mną i wszystko poprawiał i rozpisywał. :)

I właśnie w ten sposób przekonałem się, że ta wiki działa - nie tylko możesz coś napisać, ale natychmiast ktoś to zauważy i dopomoże. :)

Dlatego dawajmy nowym użytkownikom szansę i pomagajmy im "by doing" - to naprawdę zachęca.

Pozdrawiam serdecznie,

michał "aegis maelstrom" buczyński.