[Wikipl-l] GDJ

Wlodzimierz Holsztynski sennajawa w gmail.com
Śro, 26 Wrz 2007, 13:37:48 UTC

> czy metoda werbowania polegająca na tym, że
> się początkującym podetka pod nos link umożliwiający szybkie napisanie
> dowolnego, nowego hasła jest dobrym pomysłem. [?]

Wspomniałem obok "daba". Pod nos w przypadku
biografii podsunąć należy schemat "record biohraphy",
a więc "fields" takie jak 1.imię 2. dalsze imiona
3.nazwisko 4.data urodzenia 5.data śmierci 6.miejsce
urodzenia 7. rodzina 8.wykształcenie 9.zawód 10. z czego znany?
itd.

Te "fields" miałyby subfields. Tylko szkicuję.

Nie ma przymusu stosować się do żadnego
ze standardowych rodzajów "records", ale
możnaby się tego spodziewać, i na ogół
raczej tego wymagać. Utor mógłby modyfikować
schemat "recordu".

Ogólnie mówiąc, daba składa sie ze zbioru
częściowo uporządkowanego "of records",
gdzie "records" and "fields" to to samo.
Wszystko zaczyna się od "record" daba. itd.

(daba współgra z językiem dabanese, jak Unix z C,
ale mniejsza, niechby nawet było bez dabanese,
choć żal :-)

Pozdrawiam,

    Wlodek