[Wikipl-l] GDJ

Radomil Binek radomilbinek w gmail.com
Śro, 26 Wrz 2007, 08:57:57 UTC

> Żeby problem nie zszedł na plan dalszy - potrzebujemy nowych aktywnych userów, >a duża część internautów jeszcze nie wie, że Wikipedię można edytować i jak to >robić. Potrzebna jest promocja przyciągająca nowych edytorów, która zawierałaby >informacje "jak to robić właściwie"

Dalej pociągnę tą rolę sceptyka :)

O ile orientuję się, jeśli się mylę poprawcie, żadna z dotychczasowych
akcji zwiększania liczby użytkowników przez działania czy to
internetowe (typu weekend logowania się) czymś co można by nazwać
sukcesem nie zakończyła się.

Skąd zatem to założenie, że przyrost nowych, aktywnych wikipedystów
zrównoważy skutki negatywne?

Ja w pozyskiwaniu nowych kładłbym jednak znacznie większy nacisk na
poprawki w istniejących artykułach. Sam pamiętam, że zaczynałem od
dopisywania po jednym zdaniu na en:wiki.

Tworzenie nowych haseł zostawiłbym zaś tak jak jest. Dzięki temu będą
sie za to brać osoby o choćby podstawowej wiedzy o tym jak Wikipedia
działa.