[Wikipl-l] GDJ

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 26 Wrz 2007, 06:46:33 UTC

> Z drugiej strony też na GDJ padło rozwiązanie tego problemu przez
> łatwe wzięcie pod lupę tych art. przez umieszczenie ich w osobnej
> technicznej kategorii, wylistowaniu na jakiejś stronie czy też jeszcze
> wstępnemu przepuszczeniu przez bota. Przecież mamy i przeglądamy np.
> kategorię EK jako jedno z zadań adm.
>
> Inna powiązana sprawa:
> 1. czy nie da się jakoś wzmocnić przekazu że (prawie wszystkie) strony
> w WP *może każdy* edytować ? Prawdopodobnie nie ma (nadal) powszechnie
> takiego ugruntowanego przekonania wśród osób wchodzących na WP

> [...]
Jeszcze szła kwestia rozwiązania z preload - dodanie do stron Wikiprojektów, dla haseł, które można by pisać z szablonów. Kiedyś pomysł podsuwałem Nuxowi

Dla nowych haseł - nie wiem, czy to by się dało po naciśnięciu każdego czerwonego linku, by w polu edycji pojawiała tekst np.

'''Nazwa artykułu''' - tu wpisz definicję

[[kategoria:?]]

WarXbot też nie wychwytuje wszystkich - chyba czasami ma konflikt edycji i niektóre nieskategoryzowane przelatują bez dodania [[kategoria:?]]

przykuta