[Wikipl-l] GDJ

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Śro, 26 Wrz 2007, 06:17:15 UTC

>Tą samą obawę wyraziłem podczas GDJ, bo wszyscy się rozpływali o zalecie
>posiadania możliwości szybkiego utworzenia artykułu poprzez menu, nikt
>natomiast nie wspomniał o negatywnych konsekwencjach tego kroku, czyli
>możliwości zaśmiecenia OZ masą krótkich bezsensownych "artykułów".
Ja to zawsze tak robię że wpisuję w wyszukiwarkę dany tytuł - i jeżeli sie
pojawi to koniec (i jestem zdziwiony że jest.) Natomiast gdy nie ma to
pojawiasie u góy czerwony link do hasła - wystarczy go kliknąć i po
zawodach. Można zrobićsobie czerwonego linka. Dużo można. Ale też jestem za
tym aby początkującym nie dawać zaraz tak widocznie możliwości tworzenia
nowych.

PMG