[Wikipl-l] grafiki na commons i cuda siebranda i georgaHH

A @ M - A am-a w wp.pl
Wto, 25 Wrz 2007, 19:21:07 UTC

Nie chcę tu przytaczać wypowiedzi wcześniej się wypowiadanych.

Z tak zwanego spojrzenia z boku. Cholernie fajnie jest być adminem. Bo można
sobie poblokować - czego ostatnio parokrotnie stałem się przykładem. Straciłem
uprawnienia, to nawet z IRCa mnie wyrzucono po pytaniu czemu mnie zablokowano na
plWiki. Ale niestety, trzeba powiedzieć prawdę - nawet jeśli jakiś
admin-uzurpator się obruszy! Na commons poleciało mnóstwo moich fotek. NIKT z
wyjątkiem WarXa się za mną nie ujął. NIKT - mimo iż plWiki przeforsowała SWOICH
adminów na commons!!! Siebrand w wymianie mailowej stwierdził, że nikt mu nie
odpowiada ze strony 2 KOP - więc ja naruszyłem prawa autorskie tej strony.
Niestety 2 KOP już nie istnieje... GeorgeHH posunął się dalej stwierdzając, że
Polacy języków nie znają... W przypadku WKU Gdynia - dziś byłem - żaden mail od
tych adminów nie dotarł do WKU zaś dwaj wspaniali przytaczają tę samą
argumentację przy usunięciach.

Dodam, że na swej stronie Wikipedysty mam kilka zdjęć rodzinnych, które też mają
iść do usunięcia, gdyż nie po to jest commons. No, ale OK - innych adminów z
plWiki się nie czepia - bo nie wstawiają tylu fotek co ja. To się widać chwali.
Zwłaszcza w wykonaniu tych dwóch adminów.

A teraz sedno sprawy: jesteś adminem tu i tam - zajrzyj czasem co koledzy robią
i jakie mają problemy!

pozdrawiam serdecznie wzruszając zapajęczone miotełki twardzieli z guzikami
Joymaster

Poleć dokąd chcesz w promocyjnej cenie. Nowy Jork już od 739 zł
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fsamoloty.wp.pl%2F&sid=33