[Wikipl-l] GDJ

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pon, 24 Wrz 2007, 19:06:23 UTC

Też może uda mi się krótko. Spotkanie w Częstochowie, mieście ulic
jednokierunkowych :-) , już za nami. Omówiliśmy choć i multum, to i tak
pewnie tylko połowę wewnętrznych spraw plwiki. Ogromne dzięki Przykucie
(który na spotkaniu zebrał gromkie brawa nie tylko za GDJ, ale za
całokształt i tytaniczny wysiłek) i Kpjasowi za organizację, przygotowanie
materiałów i prowadzenie spotkania. Sprawy merytoryczne, wnioski, są na
meta, tutaj refleksje ogólne.

Ode mnie osobiście (GDJ potwierdził, że osobiste wyróżnienie jest
wikilegalne) wielki wikilaur dla Przykuty. I życzenia równie owocnych
działań na polach, które sobie będzie wybierał.

A co do mnie, to poznałem w realu kolejnych kilka wikipedian - jak choćby
Kpjasa (który przestał dzięki temu stawać się trochę mityczny), Sapera,
Mastiego, ..., spotkałem kolejny raz Pleple, Aegisa, Kocia, Łoreksa,
Paterma. Dzięki ostatniemu zresztą trafiłem drugi raz w życiu do klasztoru
:-)) . Jak zwykle powtórzę - spotkanie twarzą w twarz jest dla wikipedian
kontaktujących się poprzez ekran po prostu niezbędne. Padło na spotkaniu
stwierdzenie, że ta komunikacja poprzez ekran sprzyja brutalizacji.
Natomiast spotkania w realu łagodzą to w sposób prawie cudowny. Pomimo
gorących sporów, drażliwych tematów, i nawet gróźb-obietnic, że np. zostanę
zmuszony do bycia adminem. Takie spotkania to jedna z najlepszych
społecznościowych rzeczy plwiki.

	Pozdrawiam, Janusz "Ency" Dorożyński