[Wikipl-l] Obserwowane na Commons

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Pon, 24 Wrz 2007, 10:43:19 UTC

Witajcie

Każdy user ma możliwość edytowania swojej pełnej listy obserwowanych

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Specjalna:Obserwowane&action=edit

na pl. wiki gdzie mam około 2100 stron obsewowanych (Zgodnie z listą
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:PMG/obserwowane jest to dużo ale
nie przerażająco dużo) ta lista ładuje mi się i wszystko jest ok. Natomiast
na commons mam 12 600 stron i tam nie łąduje mi sie strona ( klikam na link,
komp coś mieli przechodzi na pustą stronę kręci sie ze coś ciągnie a na
końcui zostaje ta biała strona czysta jak Notatnik  po utworzeniu pliku).
Próbowałem to samo zrobić w IE - gdy miałem około 8 tysiecy stron to jeszcze
po długim czasie ładowała sie strona - teraz już też nie)

Ktoś wie co można zrobić ? Oczywiście mógłbym wyciąć (za pomocą edycji
"surowej listy") połowę stron i wtedy walczyć, a później podmienić na tą
drugą cześć wtedy powyrzucać zbędne i znowu połączyć - ale czy jest jakaś
inna metoda mniej kłopotliwa ?

PMG
--
                            PMG
Bycie blondynką to stan ducha, nie cebulek