[Wikipl-l] commons i usuwanie grafik

Adam Wysocki gophi w chmurka.net
Nie, 23 Wrz 2007, 16:32:45 UTC

23.09.07 polimerek w gmail.com napisał:

> Tyle, że niestety wyłącznie jest wysyłane na Commons.

Tu raczej problem leży gdzie indziej. Z tego co wiem (może się mylę)
nie istnieje mechanizm powiadamiający, np. na maila albo w postaci RSS,
o zmianie na stronie dyskusji (albo ogólnie, na stronie podanej przez
użytkownika). Przydałoby się coś takiego. Jak ktoś się zna na programowaniu
to łatwo może sobie coś takiego zrobić (skleciłem kiedyś coś podobnego do
śledzenia komentarzy na blogach, które czytam), ale ZU tego nie zrobi.

A może coś takiego już jest, tylko ja o tym nie wiem? :)

--
[[:pl:user:gophi]]