[Wikipl-l] commons i usuwanie grafik

Konrad Kurzacz konrad.kurzacz w gmail.com
Czw, 20 Wrz 2007, 20:22:02 UTC

20-09-07, Michał Buczyński napisał(a):

> Hmm.. ale o ile pamiętam, obowiązkiem kasującego była notyfikacja i
> dopilnowanie wycofania z użycia kasowanej grafiki, z przyczyn oczywistych
> (wyskakujący czerwony link zamiast obrazka).

Osoby ładujące grafiki bez licencji są automatycznie powiadamiani o tym
fakcie na stronie dyskusji przez bota.

A poza tym mam swoje zdanie nt. populacji adminów na Commons - tam niestety
> idzie to trochę z łapanki i obawiam się, że "ogon" rozkładu, który nie
> powinien był dostać guzików jest dość gruby.

Łatwe do przejścia RFA to chyba wynik tego, że pracy jest tam więcej aniżeli
rąk do obsługiwania guzików admińskich :(

--
Pozdrawiam
Konrad Kurzacz

http://pl.wikimedia.org - Stowarzyszenie Wikimedia Polska