[Wikipl-l] commons i usuwanie grafik

a_bach w poczta.onet.pl a_bach w poczta.onet.pl
Śro, 19 Wrz 2007, 09:10:16 UTC

Reasumując:

*Admini są źli bo są adminami i mają guziki
*Commons jest złe bo kasują grafiki z błędnymi licencjami i ze złymi opisami
*Wikipedia jest zła bo cofają poprawne edycje i nie zgadają się z Prawdą i czekają na potwierdzenie papieża (dyskusja Colina McRae jak ktoś nie wierzy)

Ciekawe, nie powiem :D

A_Bach