[Wikipl-l] commons i usuwanie grafik

Damian Szczepaniak (szczepan1990) szczepan1990 w gmail.com
Śro, 19 Wrz 2007, 08:59:56 UTC

19-09-07, makar <makaraj w tlen.pl> napisał(a):
> Witam
>
> Kolejny raz, niestety.
>
> Moje grafiki, udostępnione, opisane i licencjonowane CCBYSA wpierw
> znikły z plwiki.
> Potem usunięto w artykułach linki do zdjęć, często jedynych
> ilustrujących artykuł.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBabi_Szczyt_Wy%C5%BCni
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wy%C5%BCnia_Spadowa_Prze%C5%82%C4%85czka
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Zmarz%C5%82a_Prze%C5%82%C4%99cz
>

> Teraz dostałem info o usuwaniu z commons:
> [...]

Jest to wina przenoszacego grafiki na commons (Romek79, ktory zostal
juz przez WarXa zablokowany na zawsze), ze nie dopelnil tego co
powinien czyli podanie zrodla pochodzenia grafiki, nastepnie ktos
(siebrand) oznaczyl te grafiki jako nieposiadajace zrodla i po 7
dniach zostaly skasowane (przez siebranda)
Z tego co widze ten Romek ma dosc duzo (na oko kolo 2000) grafik
skasowanych  z commons za niepodawanie zrodla

--
Damian Szczepaniak