[Wikipl-l] commons i usuwanie grafik

Artur Fijałkowski wiki.warx w gmail.com
Śro, 19 Wrz 2007, 08:55:45 UTC

19-09-07, makar <makaraj w tlen.pl> napisał(a):
> Witam
>
> Kolejny raz, niestety.
>
> Moje grafiki, udostępnione, opisane i licencjonowane CCBYSA wpierw
> znikły z plwiki.
> Potem usunięto w artykułach linki do zdjęć, często jedynych
> ilustrujących artykuł.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBabi_Szczyt_Wy%C5%BCni
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wy%C5%BCnia_Spadowa_Prze%C5%82%C4%85czka
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Zmarz%C5%82a_Prze%C5%82%C4%99cz
>

> Teraz dostałem info o usuwaniu z commons:
> [...]

Problemem nie jest ładowanie grafik na Commons, nie są też nim admini
na Commons.

Problemem (co już sygnalizowałem) są ludzie, którzy przenoszą z
pl.wiki grafiki na Commons robiąc z nich NPA (nie kopiując informacji
o autorach, o tym, że grafika pochodzi z pl.wiki, itp.).

Jeżeli ktoś SAM wrzuci na Commons grafikę i poda wszystkie istotne
informacje (czyli autora - siebie oraz źródło - selfmade) to nikt mu
tego nie tknie!

Pozdrawiam
AjF/WarX