[Wikipl-l] Nowe SDU potrzebuje Twojej pomocy

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Pon, 10 Wrz 2007, 09:07:52 UTC

On 9/10/07, odder <odder.wiki w gmail.com> wrote:
> Witam,
> jako że większość z Was już oddała swoje głosy w Wyborach do Komitetu
> Arbitrażowego, zachęcałbym do zajęcia się inną, równie pilną, sprawą.
> Potrzebna jest na polskojęzycznej Wikipedii reforma SDU. Googl z moją
> małą pomocą przetłumaczył całość zasad z deWiki i zintegrował je po
> troszę z naszymi obecnymi zasadami.

Mam nadzieję, że to wejdzie w życie jak najszybciej bo degrengolada
SDU doprowadza mnie do pasji.  Bezmyślne głosowania w których
większość "głosów" to automatyczne cztery tyldy bez śladów
argumentacji w myśl zasady "to ja też".

--
Michal "roo72" Rosa