[Wikipl-l] GNU FDL

Piotr "Derbeth" Kubowicz derbeth w wp.pl
Wto, 4 Wrz 2007, 15:28:54 UTC

Dnia Tue, 04 Sep 2007 16:52:08 +0200, Przykuta napisał(a):

> A czy teraz zgodnie z prawem polskim muszę na stronie Wikinews umieszczając zdjęcie z GFDL zaznaczyć, że jest na tej licencji...?

Ależ jest zaznaczone, wystarczy wejść na stronę opisu zdjęcia.

> "Jeżeli twórcy połączyli swoje odrębne utwory w celu wspólnego
> rozpowszechniania, każdy z nich może żądać od pozostałych twórców
> udzielenia zezwolenia na rozpowszechnianie tak powstałej całości,
> chyba że istnieje słuszna podstawa odmowy, a umowa nie stanowi
> inaczej. Przepisy art. 9 ust. 2-4 stosuje się odpowiednio."

Wg mnie nie implikuje to konieczności zachowania GFDL. A nawet jeśli ten punkt ma zastosowanie, to "umowa stanowi inaczej" (punkt GFDL o kompilacji z innymi utworami).

--
Piotr 'Derbeth' Kubowicz
Jabber id: derbeth w jabber.wp.pl

Wikisłownik to więcej niż słownik! Sprawdź: http://pl.wiktionary.org/