[Wikipl-l] Link do commons

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Nie, 2 Wrz 2007, 14:43:50 UTC

http://pl.wikipedia.org/wiki/Novara

Jest sobie taki tekst (przykładowy). W infoboxie ma wstawiony parametr
"galeria_commons=". Przy wyświetleniu jest coś takiego
 Galeria zdjęć w [[[XXX|Wikipedia:Commons]]
zamiast XXX jest link do galerii na commons. Teraz pytanie-  czy to tak
właściwie tak powinno być ? Bo w sumie to "Galeria zdjęć" powinna linkować -
a to Comomns to ewentualnie do samego hasła commons. Ja wiem ze to co teraz
jest może być jakąś kompromisową sytuacja - ale tak kiepsko moim zdaniem to
jest widoczne gdzie trzeba kliknąć żeby to zobaczyć. A juz na pewno mniej
widoczne niż w typowym {{commons(cat)|Novara}}. Ja jestem za tym żeby
wioskom powrzucać te szablony commons do infoboxów (nawet dałem o tym
zadanie dla botów które wisi i nie wzbudza zainteresowania) ale żeby to było
bardziej widoczne i odpowiednio podlinkowane. W związku z tymze dotyczy to
dużej ilości tekstów nie zmieniam tego sam tylko daje "na forum".

PMG
.
--
                            PMG
Bycie blondynką to stan ducha, nie cebulek